http://icmisrael.com/forum/phpBB3/

שרשור כתבות טכניות
http://icmisrael.com/forum/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=9
עמוד 1 מתוך 1

מחבר:  ICM IS [ ד' פברואר 20, 2013 8:45 pm ]
נושא ההודעה:  שרשור כתבות טכניות

מבנה האגזוז מבנה האגזוז האגזוז מתחלק לשלושה חלקים.
1. שופר.
2. דוד + צינור פליטה.
3. משתיק.
שופר צינור בצורת קשת שמחבר בן המנוע לדוד. בחיבור בן הצינור למנוע יש לשים אטם. קיימים שני סוגי אטמים.
אטם תוצרת SACHS טבעת אלומניום שבשעת הידוק האום שמחבר בן הצינור למנוע מתאימה את עצמה לפני השטח.
אטם תוצרת הארץ שעשוי מנייר אטמים ובמרכזה חור שמצופה בטבעת מתכת.
מומלץ להשתמש באטם תוצרת SACHS.
דוד + צינור פליטה הדוד מורכב משלושה חלקים.
דוד. – הדוד ממוקם בן השופר ומחובר אליו בעזרת בנד לבין צינור הפליטה, בתוך הדוד נימצא המשתיק.
משתיק. המשתיק נמצא בתוך הדוד על מנת להוציאו יש לפרק לפני כן את סופית דוד הפליטה בעזרת בוקסה 10 מ"מ
. בזמן החזרת המשתיק למקומו יש לשים לב לשים אותו במקום כמו שצריך אחרת צינור הפליטה לא ייסגר כראוי על הדוד. במשתיק יש שני שגמים בתוך הדוד יש טבעת עם שני חריצים יש להתאים אחד לשני בזמן הכנסת המשתיק. הערות תפקיד כל המכלול הזה לעמעם את רעש פיצוץ אידי הבנזין במנוע.
בזמנו היו רוכבים שהיו מפרקים את המשתיק מהדוד וזאת על מנת לקבל צליל מנוע חזק יותר ולטענתם השתפרה גם סחיבת הטוסטוס.
יש לפרק מידי פעם את כל מכלולי האגזוז על מנת לנקותם משאריות פיח ושמן שהתייבש שם (האגזוז נסתם לפעמים) הניקוי יכול להיעשות בעזרת נפט,תרסיס קרבורטורים והעברת סמרטוט בשופר ובדוד.
היו כאלה שהיו קודחים חורים (בקוטר 4 מ"מ ) בתחתית הדוד (לפני המשתיק) על מנת לנקז את השמן שמצטבר בדוד, הנ"ל לא מומלץ לעשות כי נגרם רעש יתר מהאגזוז.
במידה ויש הערות לכתוב אשמח לקבל נא לשלוח לאתר.

עמוד 1 מתוך 1 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/